חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סגן ראש העיר, מויש לוי: נתקדם לטכנולוגיה עכשווית בשרות ייעוץ לאזרח

 

תושב מודיעין פונה בשאלה לסגן ראש העיר מויש לוי: מדוע אין משלבים את הטכנולוגיה בשרות כה חשוב וחיוני כמו ש.י.ל. לשאלה המלאה ולתשובתו של סגן ראש העיר כנסו!

 

שלום לך כב` סגן ראש העיר

יצא לי בנים האחרונות מס` פעמים לפנות לש.י.ל , שרות יעוץ לאזרח. רציתי לדעת מדוע הטכנולוגיה מדלגת על שרות כזה חשוב ומוצלח לתושבים. עובדי המרכז ברובם ככולם מתנדבים, עובדים עם כל הלב והנשמה. זה החלק הטוב, אבל יש גם את הזווית האחרת. בכל גוף עיסקי, ציבורי ואפילו פרטי, הפונים שנקבעה להם פגישה, מקבלים הודעות sms + תזכורת. במודיעין השרות, מאוד מיושן, הכל על בסיס ניירת והרבה אלתורים שאינם מתאימים למאה ה 21. ממה שהבנתי מאות ואלפים משתמשים בשרותי המרכז במודיעין, כולל תושבים מחוץ למודיעין, והגיע הזמן למחשב שם את המערכת ולשלב בה את המסרונים. תודה.

י.מ. נחל דליה, מודיעין

 

תשובתו של סגן ראש העיר מויש לוי

שלום י. תושב העיר,

תודה רבה על השאלה. אכן אני לוקח על עצמי לבדוק את הנושא על מנת לראות כיצד ניתן לשפר את השירות ולהתקדם לטכנולוגיה עכשווית יותר, כפי שנעשה בהרבה מאוד תחומים בעירייה בשנים האחרונות.

 ש.י.ל: עובדים מהנשמה

 

יש לכם עוד שאלות למויש לוי - סגן ראש העיר? כנסו!

 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים