חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אלעד שמעונוביץ משנה לראש העיר >>

”הדור הבא”- אמצע הדרך לבחירות: דו”ח ביניים

 

 אנו כבר באמצע הדרך לבחירות המוניציפאליות, אז פנינו לחברי סיעת ”הדור הבא”, אלעד שמעונוביץ ורן שגב לשמוע את דעתם על הבחירות הקרבות, איך הם מסכמים את םעילות העירייה ואת פעלותם כסיעה. כן הסתקרנו לדעת, האם ואיך הם מתארגנים  לקראת הבחירות הקרובות,  ולמה הם מצפים מתוצאותיהן. לתשובתם המשותפת כנסו!

 

"עברו עלינו שנתיים לא פשוטות בצל מגיפת הקורונה שעצרה ושיבשה המון יוזמות ופרויקטים. בקדנציה הזו הצלחנו לקדם לא מעט דברים משמעותיים כמו הכנסת סעיפים לתכנית המתאר החדשה של העיר לפיה 25% מכלל הבנייה העתידית בעיר יהיו במסגרת דיור בר השגה ו-30% מכלל הדירות החדשות יהיו דירות קטנות של שניים ושלושה חדרים - בפעם הראשונה בעיר.

בנוסף צרפנו את העיר למיזם ׳נעים בסופ״ש׳ של תחבורה ציבורית בשבת בין מודיעין לתל אביב באופן קבוע בכל סוף שבוע, לאורך כל השנה.

אנחנו ממשיכים בקידום פיתוח המע״ר- השדרה המרכזית של העיר, מלווים יזמים, מסייעים לעסקים ויוצרים אירועים שהופכים את השדרה למרכז עיר אמיתי כמו שמגיע לעיר שלנו. בימים אלה אנחנו מקדמים את היוזמה שלנו להכנסת פודטראקים, משאיות אוכל, בפארקים ונקודות שונות בעיר שיתחילו לפעול בחודש מאי הקרוב. בחודש הבא ייפתח מרכז הגיל הרך- מרכז חוגים ופעילות חדש בעיר להורים צעירים ופעוטות בגילאי לידה עד חמש.

כל זאת בנוסף לעבודה השוטפת שלנו בתיקי התרבות עם החזרת אירועי התרבות לעיר ירידים ומסיבות רחוב, תיק הספורט לקראת מירוץ הלילה השני שיתקיים בחודש מאי, תיק הנוער בסיוע לתנועות הנוער ופעילויות חדשות ועוד.
באשר להערכות לבחירות, זה מוקדם עדיין. אנחנו ממשיכים בעשייה אותה פרטנו למעלה עבור תושבי העיר לאורך כל הקדנציה וכשיגיע הזמן, נערך לבחירות עצמן

יש לכם עוד שאלות לאלעד שמעונוביץ המשנה לראש העיר? כנסו!

המיניסייט של אלעד - כנסו!    הדור הבא בפייסבוק - כנס!ו 

 54-596-3780⁩0  

 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים