חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

העוצמתיות של אייפרו

 

רשת הסלולר והאלקטרוניקה אייפרו, שפתחה סניף שלישי במודיעין, מעניקה את חסותה למחלקת העוצמתיות במועדון כדורסל עוצמה מודיעין

 

סניף שלישי נפתח במודיעין לרשת הסלולר והאלקטרוניקה המקומית אייפרו (iPRO) של רועי תורתי ותמיר בן משה.
אייפרו היא מעבדת תיקונים לטלפונים סלולרים המשולבת בחנות למכשירים ואביזרים לטלפון.
תורתי ובן משה פתחו את החנות הראשונה שלהם בקייזר סנטר (רחוב עמק זבולון), ואחריה נפתח סניף במוריה סנטר (רחוב לאה אמנו).
ב-30.8 ערכו תורתי ובן משה אירוע חגיגי לחנוכת הסניף השלישי שלהם, בשדרה החדשה של מרכז העיר מודיעין (רחוב דם המכבים).
אייפרו מעניקים שירות מקצועי וזוכים לאהדה בקהילה במודיעין, וגם בוחרים לתת בחזרה לקהילה:
עונת הכדורסל 2022-23, שנפתחה זה עתה, היא העונה השנייה בה תורתי ובן משה מעניקים את החסות שלהם לשחקניות הכדורסל של מודיעין – מחלקת הנערות והנשים "העוצמתיות" במועדון כדורסל עוצמה מודיעין.
בטכס סיום עונת הכדורסל 2021-22 העניקו iPRO שי לכל השחקנים והשחקניות שזכו בתחרות top10 המהלכים של העונה, וכן חולקו למאמנים מתנות מבית אייפרו.
לאות תודה על האמון והתמיכה שלהם, קבלו אייפרו מהמועדון תמונת ענק של שחקנית, שהוצגה בתערוכת "יפה לך עוצמתית!".
כל מועדון ספורט בישראל - מהקטן ועד הגדולים ביותר - זקוק לתמיכה של גופים מסחריים וגורמים עסקיים, כדי לשרוד בעולם הספורט המקומי. גם מועדון כדורסל עוצמה מודיעין נסמך על תמיכתם של עסקים - ארציים ומקומיים - שרוצים לקדם את הספורט המקומי ומזהים את הפוטנציאל הגלום בו.
מועדון כדורסל עוצמה מודיעין הוקם בשנת 1997, וכעבור 26 שנה, בעונת הכדורסל 2022-23, משחקות במועדון 30 קבוצות ליגה. בעונות האחרונות, חלה צמיחה משמעותית במחלקת הנערות. שליש מתוך קבוצות הליגה של המועדון הן קבוצות של שחקניות - תלמידות כיתה ה’ עד י"ב, חיילות, סטודנטיות ובוגרות - המהוות את מחלקת העוצמתיות.
בעונת 2021-22 זכה המועדון לראשונה בספונסר, שביקש לפרוש את חסותו על כל מחלקת העוצמתיות. מתוך הכרה בחשיבות העיסוק בספורט עבור נערות צעירות, ומתוך הבנה שכדורסל הוא ענף ספורט המתאים מאד לבנות, נערות, בחורות ונשים, החליטו בעלי רשת iPRO במודיעין לתת חסות לכל 10 קבוצות העוצמתיות.
רועי תורתי ותמיר בן משה, הבעלים של רשת iPRO, שפתחו לאחרונה את הסניף השלישי של הרשת בעיר מודיעין.
הסניף הראשון של אייפרו הוקם בקייזר סנטר ברחוב עמק זבולון, השני נפתח במוריה סנטר ברחוב לאה אמנו והסניף החדש נפתח במע"ר ברחוב דם המכבים.
תורתי מספר שרשת iPRO היא רשת המתמחה במכירה של טלפונים סלולרים, מבחר מוצרי חשמל ואקלטרוניקה ושלל גאדג’טים. הרשת מפעילה גם מעבדת תיקונים לטלפונים ניידים מכל הסוגים. תורתי: "המטרה העיקרית שלנו היא, שהלקוחות שלנו יצאו מרוצים, ולכן אנחנו שמים דגש מיוחד על רמת השירות שלנו." לדבריו, מאז שהקים את הרשת בשנת 2009, ביחד עם תמיר בן משה, הפכה הרשת לשם נרדף לטלפונים סלולרים בעיר (ומכאן הסיסמא "סלולר זה אנחנו") וקנתה לה שם של רשת אמינה מאד.
רשת iPRO מקפידה להיות מעורה בקהילה במודיעין, ובעלי הרשת נוהגים לתרום למטרות שהם מוצאים לנכון לקדם. בשנת 2021 קבלו החלטה להקדיש משאבים לטובת העצמה נשית, ובחרו במחלקת העוצמתיות של עוצמה מודיעין.
ברוריה הדר, מנהלת מחלקת העוצמתיות בעוצמה מודיעין, מספרת כי הקשר שלה עם רועי ורשת iPRO הוא רב שנים, וכי זו העונה השנייה בה נהנית המחלקה בראשה היא עומדת מתמיכתם. הדר: "מחלקת העוצמתיות במועדון נמצאת בצמיחה מתמדת, וממחלקה עם קבוצה אחת או שתיים, המחלקה הלכה וגדלה, וכעת כוללת כ-120 שחקניות. בסוף עונת 2021-22 המועדון נפרד מעשר שחקניות בוגרות כיתה י"ב, שהיה עבורנו מספר שיא, וקבוצת הבוגרות הארצית מורכבת בעיקר משחקניות שצמחו במועדון וגדלו אתו.
"בסוף העונה הקודמת העפילה קבוצת נערות א’ לליגת העל לנערות, והבטיחה את השארותה בליגת העל. נערות ב’ סיימו את העונה במקום הראשון, לקחו אליפות ועלו למשחקי העלייה לליגת העל. ויש לנו שתי קבוצות של בוגרות, אחת מהן משחקת בליגה הארצית.
"החיבור עם אייפרו הגיע לנו בשנה מאד משמעותית במחלקה, ואנחנו שמחות על שיתוף הפעולה, ומודות לרועי ותמיר על שראו בנו ראויות לאמון שלהם ושל הרשת." אומרת הדר.
בטכס סיום עונת הכדורסל 2021-22 העניקו iPRO שי לכל השחקנים והשחקניות שזכו בתחרות top10 המהלכים של העונה, וכן חולקו למאמנים מתנות מבית אייפרו.
לאות תודה על האמון והתמיכה שלהם, קבלו אייפרו מהמועדון תמונת ענק של שחקנית, שהוצגה בתערוכת "יפה לך עוצמתית!".


רועי תורתי ותמיר בן משה בני 37, גדלו יחד מגיל 0 באותה שכונה בתל אביב. שניהם נשואים, כשלתורתי יש 4 ילדים ולבן משה 3 ילדים. תורתי תושב העיר 22 שנים ובן משה תושב מודיעין כשנתיים. יש להם זיקה רבת שנים לעיר.
תורתי ובן משה החלו שניהם בעולם הצילום והאלקטרוניקה, ומשם עברו והתפתחו לתחום הסלולר. שניהם החלו את דרכם כעצמאים בגיל 21.
על ההחלטה לתת חסות של רשת iPRO לעוצמתיות תורתי אומר: "אנחנו מאמינים בשוויון, ושלילדות ונערות מגיעה הזדמנות שווה, ולכן בחרנו לקדם את עשר הקבוצות של מחלקת העוצמתיות בעוצמה מודיעין, בתקוה שיעשו חיל וימשיכו לייצג את העיר מודיעין בכבוד."
ביום ג’ 30.8.22 התקיים אירוע פתיחה חגיגי לסניף השלישי של הרשת, אליו הגיעו תושבים רבים, הרבה מאד לקוחות מרוצים, נציגי מועדון כדורסל עוצמה מודיעין - מנהלים, מאמני ומאמנות כדורסל, שחקני ושחקניות כדורסל ומשפחותיהם - וגם נבחרי ציבור רבים, ובראשם ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס.

 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים