שלום רב,
שאלה נפלאה!
מטרת האבחון הדידקטי הינה לבחון את מוקדי החוזק והקושי של המאובחן ולהמליץ על דרכי למידה והיבחנות מותאמות אשר תסייענה לקידומו. באבחון דידקטי נבדקים תפקודים דידקטיים וקוגנטיביים שונים.
האבחון הפסיכודידקטי כולל בתוכו את החלקים הללו ואליהם מצטרף גם המרכיב הפסיכולוגי שנבחן ע"י פסיכולוג מומחה בלבד. זאת במטרה לבחון את ההיבטים הרגשיים של המאובחן (לדוגמא כאשר לילד יש ביטחון עצמי ירוד, חוסר יכולת להשתלב כראוי בקבוצת השווים, התנהגות ילדית שאינה תואמת גיל או לחילופין התנהגות אלימה מילולית או פיזית ועוד).
אשמח להשיב על שאלות נוספות במידה שישנן,
בברכה,
יעל רן - מומחית לאבחון ליקויי למידה והוראה מותאמת.
0507219033