חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות באר שבע והסביבה >>

נחנך רחוב על שם `מורטון מנדל`

 

בטקס מרגש נחנך הבוקר (22/7) רחוב על שם ’מורטון מנדל’, בסמוך לפארק החיות ’מדבריום’ בבאר שבע. מנדל (2019-1921) היה פילנתרופ יהודי ציוני אמריקאי, תורם מרכזי למדינת ישראל, מייסד קרן ג’ק, ג’וזף ומורטון מנדל. הוא הקים את מרכז מנדל למנהיגות בנגב בבאר שבע, שנועד לשפר את איכות החיים של תושבי הנגב.

 

האירוע החשוב התקיים בין היתר במעמד: ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ’, נשיא ו- C.E.O.I של קרן ג’ק, ג’וזף ומורטון מנדל פרופ’ יהודה ריינהרץ, יו"ר מועצת המנהלים של קרן מנדל סטיב הופמן, ,מנכ"ל קרן מנדל משה ויגדור והשר לשעבר נחמן שי.

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ’: " מורט, חברי היקר, היה שותף לדרך, פילנתרופ עתיר זכויות, שהקדיש שנים רבות למען העיר באר שבע. תרומתו של מורטון למדינה כולה ובפרט לעיר באר שבע ניכרת בתחומים רבים. הוא פעל ללא לאות, מתוך אהבה עמוקה לעיר ולתושביה, ותמיד חיפש דרכים חדשות לקדם אותה ולהפוך אותה למקום טוב יותר. מורטון מנדל היה ציוני נלהב מאוד ואדם מיוחד במינו, איש חזון ומעשה, בעל לב רחב ונתינה אין סופית. הוא תמיד הקדים את זמנו, היה מלא ברעיונות ומלא שמחה ואהבה לחיים. הוא היה מנטור ודמות מופת עבור רבים ".

 

בברכה,

אורטל סגל

סגנית דובר עיריית באר שבע

 

 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים