חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

תגובה של רשימת ”מודיעין חופשית” לתוצאות הבחירות

 

”מודיעין חופשית” : ”המשמעות של תוצאות הבחירות היא ש’מודיעין חופשית’ הצליחה להגדיל פי ארבעה באופן משמעותי את מספר תומכיה מכ-1,500 איש בבחירות הקודמות לכ-6,200 איש

 

מרשימת "מודיעין חופשית" נמסר בתגובה: "המשמעות של תוצאות הבחירות היא ש’מודיעין חופשית’ הצליחה להגדיל פי ארבעה באופן משמעותי את מספר תומכיה מכ-1,500 איש בבחירות הקודמות לכ-6,200 איש (ללא קולות החיילים).אם ראש העיר חיים ביבס רוצה את טובת כל תושבי העיר, הוא יעדיף קואליציה בה מודיעין חופשית תהיה שותפה דומיננטית להובלת סדר יום חופשי בעיר.

חשוב לציין כי במהלך הבחירות התמודדנו בהצלחה רבה מול רשימות אחרות, שקיבלותקציבים גדולים בסך מאותאלפישקלים ששימשו למודעות ענק בעיתונות המקומית, לשילוט חוצות ועל גבי אוטובוסים ולפוסטים ממומנים בפייסבוק. בשבועות האחרונים של הקמפיין גם נאלצנו להתמודד מולגופים,שהפעילונגדנומלחמתסייברעםפרופיליםמזויפים והשמיצו אותנו רבות, אבל הציבור החופשי-חילוני בעיר אמר את דברו בהצבעה בקלפיות במודיעין, מכבים ורעות–כולל רבים מהציבור המסורתי, הרפורמי והקונסרבטיבי.

זו ההזדמנות להודות לכל התורמים והתורמות הנדיבים, למתנדבים ולמתנדבות, לפעילים ולפעילות שסייעו בהתנדבות לכל אורך תקופת הבחירות: בתרומות כספיות, בהפצת פוסטים ברשתות החברתיות, בשכנוע תושבים ותושבות להצביע בעד הרשימה, ובעבודת שטח אינטנסיבית לאורך כל יום הבחירות".

 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים