חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

לטם גל מפנה את מקומה לשמעון גואטה

 

בליל הבחירות  אחרי תוצאות הקלפי ה 50 במספר, כשחדרה ההכרה, שחל  כניראה מהפך ברשימתו של ראש העיר ושמעון גואטה ישב בחוץ, השתעשענו במחשבה של מה יקרה אם, עכשיו זו כבר עובדה. לטם גל, שנבחרה לפני כשבוע למועצת העיר מטעם רשימת ראש העיר, חיים ביבס, הודיעה כי היא מסירה את מועמדותה מסיעת ”חיים במודיעין”. שמעון גואטה יכנס במקומה

 

למחרת היוודע תוצאות הבחירות, כתבתי בטור אישי כי שמעון גואטה חייב להיות במועצת העיר ולו בשל הערך המוסף שלו, ההשקעה והעבודה הקשה ובכלל, אם יש מישהו שמגיע לו, אז זה שמעון גואטה. בליל הבחירות עמדנו מס’ "מביני דבר" ברחבת המרכז המסחרי בעמק האלה, ניתחנו את המצב החדש ומישהו זרק בחצי בדיחה, לא יודע איך ולמה אבל אתם עוד תראו, שמעון יהיה בפנים. צחקנו.

בכל זאת בפנים. גואטה

עכשיו כבר איש לא צוחק וזו לשון ההודעה שדוברות העיריה שלחה: "לטם גל, שנבחרה לפני כשבוע למועצת העיר מטעם רשימת ראש העיר, חיים ביבס, הודיעה ביום ראשון כי היא מסירה את מועמדותה מסיעת "חיים במודיעין". גל ציינה כי החליטה, לאור תוצאות הבחירות, כי יש ברצונה להמשיך את העשייה שלה לטובת הנוער והצעירים בעיר ולהמשיך את עבודתה בעירייה, כמנהלת מחלקת נוער וצעירים. כזכור, בעשור האחרון ניהלה לטם גל את מחלקת הנוער והצעירים בעירייה, שימשה יו"ר ועד יד לבנים בעיר וכיו"ר הארצית למנהלי איגוד מחלקות הנוער בישראל. בתום חופשת הלידה תשוב גל לנהל את המחלקה. במקומה ייכנס למועצת העיר חבר המועצה הנוכחית, שמעון גואטה"

 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים