חיפוש

 

 
לדף הבית >>     לוסי רבין, נטורופתיה - תזונה טבעית, אשדוד >>

מה הקשר בין גלידריה סגורה ביום חם לבין הצורך שלך לשינוי בחיים

 

כתבת המאמר הינה נטורפתית ומומחית בתזונה טבעית. האם מישהו מכם הקוראים שעברו שינוי או התפתחות בחיים שאל את עצמו אי פעם ממה מונע תהליך התפתחות אישי? זה נושא שלבטח מעניין כל אדם באשר הוא, כי כשמתחילים או מסיימים מסע שכזה, מספק כל כך להסתכל לאחור ולראות אי שם בנקודה אחרת בעבר, כיצד השתנו חייכם, כיצד גדלתם והתפתחתם במהלך התהליך. להמשך קריאה - כנסו...

 

השילוש הקדוש

היכולת לממש שינוי קשורה ל"שילוש הקדוש" הכולל:

  1. את הרצון לעשות שינוי.
  2. את הנחישות לעשות את השינוי.
  3. את ההבנה שהגיע הזמן לעשות את השינוי הזה.

מסתבר שמרבית התסכולים בחיים נובעים מפערים בין מודעות באשר לצורך לשינויי לבין חוסר היכולת לממש אותו.

כאשר אתם רוצים, נחושים ומבינים שהגיע הזמן לעשות את השינוי, אך לא מצליחים לעשותו, אתם משולים לאדם רעב העומד מול חלון ראווה של דוכן פלפל, אבל נוכח לדעת שהדוכן סגור.

האם מישהו מכם חווה את ההרגשה הזו של להגיע לגלידריה ביום חם לאחר שעות של פינטוז על גלידה אפילו ללא סוכר שמאוד אוהבים ומתאימה מאוד ליום חם עם הנכדה? איך לומר בלשון המעטה: לא נעים בכלל.

ההבדל בין הגלידריה לבין החיים שלכם הוא שאם בגלידריה זה לא כל כך נעים ולא כל כך נוח, הלא שבחייכם התחושה לא מסתכמת בחוסר נעימות, היא עשויה להיות נוראית. אין תסכול ולעיתים אף כאב גדול יותר מלהיות קרוב ומודע לצורך בשינוי ולא להצליח לחוות אותו, ניתן להגדיר זאת במילה אחת: תקיעות.

 

זה בדיוק המקום בו אני נכנסת לפעולה.

 

אשת המסע – המדריכה שלכם במסע האישי

שמי לוסי רבין וגם אני עברתי מסע לא קטן בחיי.

כאשר אני חושבת על כך, היכולת להוביל תהליכים יישמתי קודם כל על עצמי ומגיל צעיר ביותר.

מה צריך בשביל זה? בעיקר תובנה שהדרך לעיתים מאתגרת וכפי שאומרים, אם קשה סימן שזו עליה, כמובן שזו היתה רק ההתחלה כי מאותו הרגע בו עליתי התחלתי לבנות את עצמי, לא הפסקתי להגשים.

 שיווק ומכירות פלטפורמה נפלאה לאשה שכמותי – יזמית בנשמתה ואכן הובלתי מהתחלת דרכי המקצועית, תהליכים עסקיים רבים עוד בתקופה בה ניהלתי צוותים פיתחתי מוצרים ושווקים חדשים

מה הבאתי איתי במסע המקצועי והאישי הזה? את הידיעה שאין זה משנה אם מדובר באירועי חיים מאתגרים כמחלה, משבר או סתם "תקופה לא זוהרת", או שמא תהליכי גדילה ככניסה לתפקיד חדש, הסתגלות לתנאים חדשים ושינויים (מה שלא בצדק מכונה לא פעם "צרות של עשירים"), בסופו של דבר מכל סיטואציה שכזו ניתן להגיע למקום הנכון והראוי לנו ביותר.

 

גוף ונפש – זוג בלתי ניתן לערעור

האם בזה הסתפקתי כדי להפוך ל"אשת המסע" שלכם? לא.

משהו עדיין היה חסר בכל תהליך האימון, איזו שהיא התייחסות כוללת יותר מזו השכיחה כיום במחוזותינו.

הצורך למצוא את הדבר החסר הזה , התחזק אף יותר כשהבנתי כמטפלת את העוצמה הגלומה בשילוב תחומים של נטורופתיה, רפלקסולוגיה, ארומתרפיה, פאנג שוואי, דמיון מודרך, פרחי באך ועוד נושאים הקשורים לנטורופתיה, בתוך תחום האימון (COACHING) ותהליכי מדיטציה.

לפתע אותו חסר המונע מתהליך האימון להיות משהו עמוק יותר המטפל בו זמנית בגוף ובנפש, נפתר.

יש לי זכות גדולה (הנובעת מהיכולת הייחודית לשלב טיפול הוליסטי באימון אישי), להיות חלק מתהליך הובלת שינוי עוצמתי במיוחד הכולל הן את הגוף והן את הנפש, כזה המשנה תובנות וגישה לחיים, דבר שילך עם האנשים הלאה בדרכם לכל מקום אליו יגיעו.

הזוג המוזר והנפלא הזה – גוף ונפש הוא זוג בלתי ניתן להפרדה, אם נטפל רק באחד מהשניים, השני ירגיש נבגד ויעשה הכל בכדי לבטא זאת.

רק אימון הוליסטי לאורח חיים בריא  שיתייחס לגוף ולנפש כמכלול אחד שלם, יוכל להוביל אתכם למקום אליו אתם מייחלים להגיע.

 

פרולוג ברוטב שוקולד מר

אה ועוד דבר אחד קטן, יש לי שובר קרח בדוק, איך שהוא הוא מצליח להפוך גם את העמוק והאמוציונאלי שבמפגשים למשהו שעושה חשק לפצוח בריקוד סלסה סוער. כן, כל השנים הללו בארץ לא הצליחו להעלים או אפילו להדהות את המבטא המתגלגל שילווה את מפגשינו.

הגיע הזמן להשתמש במבטא המתגלגל הזה בכדי לגלגל את חייכם במסע אישי אל עבר ההגשמה העצמית.


יש לכם עוד שאלות ללוסי רבין, נטורופתיה - תזונה טבעית? כנסו!

0585430092

 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים