חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

טקס קביעת מזוזה חגיגי למתחם פתאל ROOMS

 

נחנך מתחם חללי עבודה ROOMS מבית פתאל במע”ר מודיעין, במעמד דוד פתאל, יובל ברונשטיין, נדב פתאל וחיים ביבס

 

דוד פתאל, יו"ר קבוצת פתאל, יובל ברונשטיין, יו"ר ROOMS, ונדב פתאל, מנכ"ל ROOMS, חנכו את מתחם חללי העבודה המשותפים החדש של הקבוצה בעיר מודיעין, במעמד ראש עיריית מודיעין ויו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, שאף קבע את המזוזה במקום.

טקס קביעת המזוזה התקיים במודיעין, בנוכחות בכירי רשת פתאל, נציגי עיריית מודיעין והחברות העירוניות, וחברת דונה בעלי הנכס. מיד לאחרי הטקס, החלו זורמים גורמים בכירים במשק ונשים ואישים בולטים מהעיר מודיעין, כדי להתרשם ולברך על הפתיחה.

נדב פתאל, מנכ"ל ROOMS, מדווח כי הרשת זיהתה שבעיר מודיעין, המונה כיום כ-100,000 תושבים, יש אוכלוסיה איכותית מאד, שמרביתה יוצאת מהעיר ומבלה שעות רבות בדרכים. בדיקה שנערכה על ידי הרשת העלתה, כי אחת הסיבות לכך נובעת מהעובדה, שבמרכזה של העיר אין מתחם עבודה משותף, כפי שקיימים בערים בולטות בארץ ובעולם. לדבריו, לאחר שהרשת מפעילה בהצלחה מתחמים ברעננה, תל אביב ורמת גן, היא בחרה במודיעין כיעד הבא שלה, ומיד בתום הסגר, פתחה את המתחם החדש.

"אנו מזהים מגמה של מעבר לעבודה קרוב לבית, וברגע שמוצע מתחם איכותי ממש ליד הבית, תושבי העיר כבר לא צריכים לנסוע רחוק ויעדיפו לעבוד במשרד איכותי וקרוב."

מתחם ROOMS מודיעין ממוקם במע"ר החדש של העיר, שנחנך במהלך השנה החולפת, וכעת מתעורר ומתמלא. המתחם משלב את נסיון החברה בעולם מתחמי העבודה ההולך ומתפתח עם ידע רב שנים של חברת האם במלונאות, שירות ואירוח.

המותג ROOMS קם בדיוק 20 שנה לאחר כניסת פתאל לעולם המלונאות, והיום, כשהיא רשת המלונות הישראלית הגדולה בעולם, מפעילה הרשת 220 בתי מלון ב-20 מדינות, מתוכם 40 מלונות ב-14 ערים בישראל.

את הנסיון וההיכרות המעמיקה עם עולם האירוח, בחרו בפתאל ליישם בתחום הולך ומתפתח של מתחמי עבודה משותפים, הקרוי בעולם co-working. נדב פתאל מדווח שהחברה מציגה תפיסה חדשה, אותה הוא מכנה workspitality - חדרי עבודה שמעניקים לעובדים חוויה של בית מלון.

גישת ה-workspitality, שהיא הֶלְחֵם של המילים work (עבודה) ו-hospitality (אירוח), מבדלת את החברה והמותג מכל מתחמי העבודה שפעלו עד היום. הגישה מעניקה לשוכרים מגוון אפשרויות רחב מאד, הנגזרות מעולם האירוח המלונאי, שאינן קיימות בשוק העבודה בישראל, וגם לא בחללי העבודה הפועלים במודיעין.

"שילוב הידע המלונאי שלנו באירוח מאפשר להעניק לשוכרים שלנו מגוון שירותים רחב, במסגרת מתחמי העבודה. אנחנו מציעים מבחר מודלים של התקשרות, עבור בעלי עסקים מתחומים מגוונים, שמחפשים סביבת עבודה מפרה ואיכותית מחוץ לבית, אבל לא בהכרח רחוק מהבית."

לדברי נדב, היתרונות של המקום מתחילים מבחוץ – מיקום עיצוב וגודל. המתחם ממוקם במיקום מרכזי מאד בלב המע"ר, מצטיין בעיצוב ייחודי והינו המתחם הגדול ביותר בעיר. היתרונות נמשכים פנימה - חברת ענק בעלת נסיון ומומחיות בתחום השירות, האירוח, ולאחרונה גם בתחום המשרדים, המעניקה חווית שהות מושלמת, משולבת בתפיסת עולם קהילתית.

"המיקום שלנו, בליבה של העיר מודיעין, מבטיח נגישות מרבית מתוך מודיעין ומחוץ לעיר.  המתחם שוכן בלב המע"ר של העיר מודיעין, שנהנית ממיקום מרכזי בלב המדינה. אנחנו ממוקמים בבניין דונה 1, ברחוב דם המכבים, מרחק דקות ספורות ממרכז התחבורה העירוני. המבנה הוא נכס איכותי, עם חניון צמוד ומרפסת רחבת ידיים.

"המתחם שלנו משתרע על פני כ-3,300 מ"ר, ועל פני קומה וחצי, עם כ-500 עמדות עבודה וכ-20 חדרי ישיבות, חדרי סדנאות, כיתת לימוד וחללים לאירועים וכנסים, 6 מטבחונים, מרפסת בת 280 מ"ר וכ-40 מקומות חנייה.

"אין במודיעין עוד מתחם בסדר גודל שכזה, ובוודאי שלא במרכז העסקים הראשי, כשהכל מעוצב לפי קונספט של שירות ואירוח, עם סטנדרטים של בית מלון." ההשקעה בהקמה עומדת על סך כ-13 מליון שקלים, והעיצוב היוקרתי והמרשים, כיאה לפתאל, הופקד בידי האדריכל רואי דוד.

ובאשר לתפיסת העולם הקהילתית, גם כאן יש ל-ROOMS בשורה. יובל רצבי, מנהלת מתחם מודיעין, היא תושבת העיר, המגיעה מהעולם העסקי, עם התמחות בתחום של גיוס הון, והיכרות מעמיקה ורבת שנים עם תעשיית ההיי-טק וחברות טכנולוגיה. היא מביאה עמה את התפיסה, שהמתחם הוא לא רק קירות ועמדות, אלא מציע הרבה מעבר למ"ר. "מעבר למשרד ולשירותי concierge, הדיירים שלנו כבר נהנים מנטוורקינג ומחיי קהילה עשירים, קהילה שמפרה את חבריה ומעניקה להם ערך מוסף ממשי. אנחנו מחויבים גם לבניית סביבת העבודה הפיזית וגם לבניית האקו-סיסטם במודיעין, והפיכתו לשחקן מוביל בתעשייה הישראלית."

בטקס שפתח את המתחם באופן רשמי, נכחו נציגי רשת פתאל, חברת דונה, עיריית מודיעין, מועצת העיר והחברות העירוניות. נשאו דברים נדב פתאל, יובל ברונשטיין אילנית שי וחיים ביבס.

נדב פתאל, מנכ"ל ROOMS: "אנחנו מביאים ניחוח חדש לתחום המשרדים במודיעין. המתחם פועל בשיטת "הכל כלול", ובגישת האקורדיון, לפיה ניתן להגדיל ולהקטין את מספר העמדות, בהתראה קצרה, ותוך כדי תנועה. אנחנו משלבים ידע מלונאי, שירותיות ותרבות אירוח, ומארחים באהבה את הmembers- שכבר בחרו לעבוד מהמתחם החדש שלנו." הוא הוסיף והודה לשלום שי מחברת דונה, שבנה את הבניין, וסייע להגשים את החזון, בתקופה המאתגרת של הקורונה, ולכל העוסקים במלאכה.

יובל ברונשטיין, יו"ר ROOMS: "המתחם נבנה במיקום הכי טוב בעיר, הושקעו בו סכומים ניכרים, הוא נבנה ברמה הגבוהה ביותר, ואין לנו ספק שהוא יצליח. את התוצאות נראה תוך זמן קצר, ואני בטוח שהמתחם גם ימשוך עוד עסקים וגם יגרום לתושבים לפתוח עסקים בעיר."

אילנית שי פרבר, מנהלת הנכסים המניבים של חברת דונה: "היום יום מאד מרגש! כבוד עבורנו לברך את משפחת פתאל ואנחנו שמחים לארח את כל הבאים. משפחות שי ופתאל עשו ביחד דרך ארוכה, וההתנהלות שלכם הייתה נכונה ומדויקת, על אף הקשיים בדרך. גם ראש העיר תמך וסייע, ועברנו הרבה מאד תחנות, עד שהגענו למקום המושלם ופתחנו היום את הדלת. הגענו למקום מהמם, וכל הכבוד על יופי של עבודה!"

חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין ויו"ר מרכז השלטון המקומי: "חלק מהפיתוח של העיר הוא להביא אנשים פנימה. כשיזמנו את הקמת מרכז העיר, רצינו להקים משהו אחר, ואפילו האדריכל שתכנן את העיר לא האמין שנוכל לעשות זאת. אנחנו נמצאים עכשיו במבנה הממוקם בשדרה בסגנון ה"רמבלס", עם מסחר, משרדים, מקומות בילוי, שתפעל 24/7 ותהיה עוגן מרכזי והלב הפועם של מודיעין. הקורונה יצרה הזדמנות. תפיסת העולם השתנתה, וצריך להבין שמשרדים לא יפעלו במתכונת הישנה. פתאל מביאים רעיון מצוין - מעין מלון למשרדים.

המטרה שלנו בעירייה היא לדחוף את כל היזמים קדימה. פתאל הפכו לחלק מאתנו. אנחנו נביא אורחים מכל הארץ ומכל העולם לכאן, שיראו איך אפשר לפתח ולממש חזון. אנחנו נדאג להביא לכאן אנשים ואירועים. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!"

לאחר שנשא דברים, קבע ביבס מזוזה בכניסה הראשית למתחם, וביחד עם דוד פתאל, יובל ברונשטיין ונדב פתאל גזר סרט בדלת המתחם.

במהלך היום הגיעו אל המתחם תושבים, מובילי דעה מהעיר, נשות ואנשי עסקים, שבאו להתרשם מהמתחם הייחודי, שהביא למודיעין תפיסה שעוד לא הייתה כמותה בתחום מתחמי העבודה.

בתמונה מימין לשמאל: דוד פתאל, הדסה פתאל, נדב פתאל, אילנית שי פרבר, יובל רצבי, שלום שי, חיים ביבס
קרדיט: יואב ניר - סטודיואב

 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים