חיפוש

 

 
לדף הבית >>     דבורה אושפיז >>

כמה כדאי להרחיב במלל שיווקי על העסק

 

בבואנו לשווק את העסק כמה מלל כדאי לרשום עליו? האם האורך הוא שיקול חשוב לשיווק נכון? על כך ועוד בטור המצורף...

 

כמה כדאי להרחיב במלל על העסק

שאלת תושבת העיר

שלום ריקי, כאשר אני רוצה לפרסם את עצמי בפייסבוק מה היית ממליצה לי לעשות - כמה מלל כדאי לרשום על עצמי? אני יודעת שאנשים היום לא נוטים לקרוא הרבה... אשמח לטיפים

תשובת מנהלת הפורום בתחום הכתיבה ושיווק דיגיטלי 

היי גילי,

תודה על השאלה שלך.

מדי פעם אני שומעת את המשפט "אנשים כבר לא קוראים הרבה" ואני חולקת עליו. אם אנשים לא היו קוראים הרבה, כל תעשיית הספרות היתה מתמוטטת... חח, ואפשר לראות בפייסבוק הרבה דפים שכותבים מאות מילים ויש להם קוראים נאמנים.

כך שהאורך לא קובע.

מה שכן קובע הוא התוכן, אופן הכתיבה והעקביות.

בשיווק לא רק כותבים על עצמנו, אלא בעיקר מכוונים לצרכי הלקוח. כי את הלקוח פחות מעניין מלל עליך בלבד, אלא מלל עליך בהקשר של פתרון הבעיות שלו.

לספר שאת מורה פרטית/יועצת מס/מנהלת חנות/עורכת דין ועוד, לא יזיז לו אלא אם כן תכתבי (לדוגמה), שאת עורכת דין שחסכה ללקוחות במיסוי מקרקעין 890,000 ש"ח רק בשנת 2021 בלבד..! (זו דוגמה לצורך המחשת הדברים שכתבתי).

בהצלחה!

 

יש לכם עוד שאלות לריקי אחדות כתיבה ושיווק דיגיטלי? כנסו!

050-6202585 הפייסבוק שלי

 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים