שלום חני,
תודה על השאלה החשובה.
זו שאלה שמעניינת הרבה בעלי עסקים, כי עושים כל כך הרבה מאמצים להגיע אליה, ונפילה בה לא רק מבטלת את הצלחת המכירה, אלא את כל המאמצים שהשקענו עד אליה.
מניסיון שלי ושל הלקוחות שלי אני יכולה לומר שהדבר הכי חשוב זו ההקשבה.
כי כל לקוח מגיע עם רצון משלו.
יכולים להגיע 3 לקוחות לקבל שרות מסוים שלך, וכל אחד בעצם רוצה משהו אחר מאותו שרות, כל לקוח מדמיין שיקבל את התוצאה הרצויה לו.
ניקח לדוגמה (בעקבות פגישה עם לקוח הבוקר) מאמן ילדים (קואוצ'ר).
3 אימהות מתקשרת אליו.
אחת מדמיינת שאם תשלח את הילד אליו, הוא יפסיק להציק לאחים שלו בבית וישתפר בלימודים בבית-ספר – שם קשה לו.
אימא אחרת מדמיינת שאם הילד שלה ילך לקואוצ'ר אז היחסים בינה לבינו יתחממו והם יהיו קרובים יותר.
והאימא השלישית מדמיינת שהקואוצ'ר ירים לילד שלה את הבטחון העצמי הירוד ויעזור לו להתקדם חברתית.
לכן כשהקואוצ'ר מקבל שיחת התעניינות בשירותיו, לפני שהוא מתחיל לספר על ההכשרה שלו, על המתאמנים, על אופי הפגישות, הוא קודם כל מקשיב.
ואז הוא יכול לענות לכל אימא לפי הבעיה שהיא מציגה והפתרון שלו היא זקוקה.
0506202585