חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורים וילדים >>

פנייה לאבחון דדיקטי- מתי? / שרון לבקוביץ

 

תושבת העיר פונה לשרון לבקוביץ, מנהלת פורום בתחום אימון ילדים והנחיית הורים: ”שרון שלום. הבת שלי סובלת מקשיים בקריאה ובכתיבה כבר מכיתה א`. מטופלת באמצעות שעות שילוב. באיזה שלב לדעתך כדאי להפנות אותה לאבחון ע”מ למקד את הקשיים, תודה”. לתשובת מנהלת הפורום- כנסו

 

 שלום רב,

הגיל מאוד משמעותי מבחינת השאלה האם לעשות  אבחון דידקטי או לחכות.

מבחינה מקצועית אם מדובר על ילדה בבית ספר יסודי שמקבלת שעות שילוב הייתי מחכה עם איבחון דידקטי ומתייעצת עם המורה לגבי הקשיים שלה ועל סמך מה שהמורה אומרת הייתי מחליטה איזה סוג עזרה לתת לה. האם לתת לה עזרה של מורה מתקנת או ריפוי בעיסוק או טיפול נוירופיסיולוגי (אני מטפלת בין היתר טיפולים נוירופיסיולוגים-פיזיים בילדים שזהו טיפול שעובד בעצם על המערכות הפיסיות של הגוף ומשפר את יכולות הלימוד כמו: קריאה, כתיבה, זיכרון וריכוז)

איבחון דידקטי מומלץ לעשות בדרך כלל בסיום בית ספר יסודי ולפני העלייה לכיתה ז’ ולרוב עושים את האבחון הדידקטי לשם קבלת הקלות בחטיבת הביניים או בתיכון. בדרך כלל בבית ספר יסודי המחנכת יודעת מה הקשיים של הילד ובמקרים רבים הילד מקבל עזרה מבית ספר ללא אבחון דידקטי.

במידה ויש לך שאלות נוספות בנושא את יכולה לפנות אלי באופן אישי ונדבר

 

בברכה

שרון 

 

יש לכם עוד שאלות לשרון לבקוביץ - מטפלת בילדים ומנחת הורים? כנסו!

sharonlev.co.il

נייד: 050-7603244

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים