חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מויש לוי: ”הציבור יודע להבחין מי האנשים שפועלים עבורו”

 

איך סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך  מסכם את מחצית הקדנציה שלו בעירייה ואת הפעילות שלו, ומדוע הוא משוכנע שיזכה בבחירות הבאות באמון הבוחר. מויש, הוא הראשון שנבחר לפתוח את הסבב של  השאלה הזהה שנשלחה או תישלח לכל חברי מועצת העיר

 

לקראת הבחירות (בתום מחצית הדרך ולפני הבחירות הבאות בעוד יותר משנה וחצי) פנינו לכל חברי מועצת העיר בשאלה זהה, אך הם מסכמים את פעילותם עד כה ולמה הם מצפים שיהיה בבחירות בנובמבר הבא. סגן ראש העיר מויש לוי, הוא ראשון המשיבים.

אנו נכנסים לסיבוב שלפני הישורת האחרונה לקראת הבחירות המוניציפאליות הבאות ופנינו לסגן ראש העיר מויש לוי בשאלה, מה הוא חושב על פעילות העיריה ומה הוא חושב שיקרה בקלפי בנובמבר הבא.

מויש: "בקדנציה הנוכחית העירייה עמדה בפני אתגר עצום בדמות הקורונה, שמלווה אותנו מזה שנתיים, ואני חושב שהיא עמדה באתגר הזה במורה מעוררת כבוד.
אני יכול לומר שבתיקים שלי - חינוך, אזרחים ותיקים והתנדבות - התאמנו את עצמנו למגבלות שהשתנו באופן תכוף ונתנו את המענה הטוב ביותר עבור התושבים שלנו. כל זאת, בנוסף לעוד פעילויות ומיזמים חדשים, שקצרה היריעה לפרט כאן.
- ומה אתה מצפה שיקרה בבחירות הקרובות, את רגוע?

מויש: "אני לא עוסק בבחירות אלא בעשייה למען העיר והתושבים. אני מאמין שביום הבוחר, הציבור יודע להבחין במי האנשים שפועלים עבורו וימשיכו לעשות כך."

אופטימיות זה הא-ב של הישרדות פוליטית ועשיה ציבורית. ומה אתם חושבים על זה...

למדור הכתבות של מויש      יש לכם עוד שאלות למויש לוי  כנסו!       למיניסייט של מויש

 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים