חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אבי אלבז >>

סניף דואר יחיד לשרות 100,000 תושבי מודיעין-מכבים-רעות

 

אבי אלבז פונה לראש העיר חיים ביבס ומבקש:  חברת דואר ישראל והעירייה, חייבות לשפר משמעותית ובדחיפות את שרותי הדואר לכל תושבי מודיעין-מכבים-רעות.

 

           3 ביולי 2022

לכבוד

מר חיים ביבס, ראש העירייה

מודיעין-מכבים-רעות

א.נ,                           

הנדון: סניף דואר יחיד לשרות 100,000 תושבי מודיעין-מכבים-רעות

 

  1. סניף הדואר שפעל במשך עשרות שנים ברעות, נסגר ביום חמישי 30/06/2022, כך גם סניפי דואר אחרים שנסגרו במרכז סולומון, ובמקומות נוספים בעיר.
  2. הסניף היחיד שמספק את שירותי הדואר הבסיסיים, ומשרת 100,000 תושבים, הוא הסניף הראשי בקניון עזריאלי בעיר.
  3. תושבים רבים שהסתייעו בשירותי הדואר ברעות, התלוננו והתריעו במהלך החודשים האחרונים על כך שסניף הדואר ברעות ייסגר בסוף יוני השנה, ואין באופק פתרון חליפי ראוי במקום הסניף ברעות.
  4. כמו"כ, הם טענו שההמתנה בסניף הדואר בעזריאלי היא ארוכה וקיימים איחורים בין התור שהוזמן לבין הגשת השרות בפועל, לעיתים באיחור של 20-30 דקות מהזמן שנקבע. זאת למרות שבאישור המסרון לתור שהוזמן, נאמר שניתן להגיע לדואר בטווח של 10 דקות לפני או אחרי התור.
  1. במשך עשרות שנים, תושבי מכבים-רעות קיבלו שירות מעולה בסניף הדואר ברעות, עם זמני המתנה מכסימליים של כ- 5-7 דקות.

כתושב מכבים, זמן הנסיעה שלקח לי הלוך ושוב לרעות, יחד עם זמן השרות בסניף הדואר, ארכו כ- 15-20 דקות לכל היותר.

  1. הבוקר (ראשון) בשעה 09:16 דקות, הגעתי אל סניף הדואר בעזריאלי, לאחר שקבעתי תור לשעה 09:30, בכדי לחוות את חוויית ההמתנה לתורי, ואכן רק ב- 09:49 - לאחר המתנה של 33 דקות, הוזמנתי לדלפק בסניף בכדי לקבל את השירות שאותו ניתן לקבל רק בדואר.
  2. בסניף הדואר בעזריאלי, יש 6 דלפקי שירות, אך רק ב- 2 דלפקים היו נציגות שירות.

מאוחר יותר, לאחר שהמתנתי לתורי כ- 20 דקות, הצטרפה נציגה שלישית לדלפק.

  1. אין לי טענות כלפי נציגות השרות בסניף הדואר, הן עושות מלאכתן נאמנה.

הטענות שלי ושל תושבים רבים בעיר, הן על כך שלא יתכן שבעיר שבה 100,000 תושבים, יהיה רק סניף דואר אחד שמספק את שירותי הדואר הבסיסיים.  

  1. זמן הנסיעה ממכבים לעזריאלי מודיעין, יחד עם חניה, הגעה לסניף הדואר, המתנה לתורי, חזרה לחניה ונסיעה למכבים, ארכו כשעה ורבע (כמעט פי 5 מהזמן לשרות בסניף רעות).
  2. מה חברת דואר ישראל עשתה ועושה בכדי להוסיף סניפי דואר בשכונות העיר, לשפר משמעותית את השירות לתושבי העיר, ולצמצם משמעותית את זמני הנסיעה וההמתנה בתור לדלפקי הדואר?
  3. האם העירייה פנתה אל שר התקשורת ו/או של מנכ"ל הדואר בחודשים האחרונים שבהם כבר היה ידוע שסניפי הדואר בשכונות ייסגרו?

מה העירייה עשתה ועושה בכדי להשפיע להוסיף סניפי דואר בשכונות העיר, לשפר משמעותית את השירות לתושבי העיר, ולצמצם משמעותית את זמני ההמתנה בתור לדלפקי הדואר?

  1. לאור האמור לעיל, חברת דואר ישראל והעירייה, חייבות לשפר משמעותית ובדחיפות את שרותי הדואר לכל תושבי מודיעין-מכבים-רעות.

                                                                                          ,

 בברכה אבי אלבז 
חבר מועצת העיר
מודיעין-מכבים-רעות
יו"ר האופוזיציה
יו"ר וועדת ביקורת 
יו"ר סיעת מודיעין חופשית       

                             

העתק: מר דוד לרון, מנכ"ל דואר ישראל    

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים