חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אילו כישורי נטוורקינג נדרשים למינוף העסק

 

איך לבחון את כישורי הנטוורקינג שלנו? על כך בכתבה הבאה...

 

איך לבחון את כישורי הנטוורקינג שלי?
לפני שמצטרפים לקבוצת נטוורקינג צריך להבין שקבוצות נטוורקינג עוסקות בחקלאות לא בצייד!
הנותן מקבל
מה זה אומר?
יש חברים שמצטרפים לקבוצות נטוורקינג, בונים קשרים הדוקים עם חברי הקבוצה, עושים את המירב בכדי להביא הפניות לחברים מהקבוצה, מביאים הפניות ומקבלים את ההפנייה הראשונה מהקבוצה רק אחרי שנה – אני רוצה לשאול את עצמי מספר שאלות:
- האם אני מוכנה לתת הפניות, לידים, לפעול לטובת חברי הקבוצה ולדעת שאני לא עומדת לקבל תמורה ישירה באופן מיידי?
- האם אני מוכנה לקבל את חברי הקבוצה כמו שהם – לא לנסות לשנות אותם, לא למתוח ביקורת, לא לנסות לשנות את חוקי הקבוצה לפי מה שאני חושבת שהוא הכי טוב לקבוצה?
- האם אני מוכנה לסמוך על חברי הקבוצה מתוך ידיעה שהם נמצאים בקבוצה בכדי לעשות את המייטב בכדי לעזור לחברי הקבוצה, ותורמים לגיבוש הקבוצה?
- האם אני מוכנה לשבת במפגש של שעה אחת בלי לעשות שום עבודות "דחופות"? להקשיב לכל אחד מחברי הקבוצה ולהבין מה העסק שלו ואיך אני יכולה לקדם אותו?
- האם אני מוכנה להתחייב להיפגש אחת לשבוע עם חבר קבוצה בכדי להעמיק את היחסים ביניננו – כמובן שיש להיפגש יותר מפעם אחת בכדי לבנות יחסים (הפגישות בפלא-נט נעשות בזום, אלא אם כן החברים גרים בקרבת מקום ומחליטים להיפגש פגישה פרונטלית).
- האם אני מכינה את מצגת ה 60 שניות מראש, לא חוזרת על אותן הדוגמאות, על אותם הסיפורים.
- האם אני אומרת תודה אמיתית לכל מי שפעל בקבוצה בכדי לקדם את העסק שלי, מבלי למתוח ביקורת על אופן העשייה
- האם אני מבינה שחברי הקבוצה לא "חייבים" לרכוש את המוצרים שלי, הבחירה היא שלהם אם הם רוצים להתנסות במוצר מסויים. (כאשר אני מתלוננת על כך שחברי הקבוצה לא רוכשים את המוצרים / השרות שלי, למרות שהמוצרים / השרות שלי הם מעולים, ויש חברים בקבוצה שכן רכשו את המוצר/שרות שלי – בעצם אני פוגעת בכל אחד מאלו שרכשו את המוצר/שרות שלי מאחר ואני "מבטלת" את הרכישה שלהם)
- האם אני מבינה שעצם רכישת מוצר/שרות מחבר מהקבוצה לא מחייבת אותו לרכוש אצלי מוצר/שרות?
אם אני אגיע לקבוצת נטוורקינג עם ידיעה שככל שאתן יותר, אעזור יותר, אפגש עם יותר חברים, הסיכויים שלי לקבל הפניות גדלים באופן כללי – לא רק מהקבוצה, אני אצליח בקבוצת נטוורקינג.
צריך להבין כאשר אנחנו פועלים בקבוצת נטוורקינג בצורה ממוקדת, אנחנו משדרים ליקום כי אנחנו רוצים לקדם את העסק שלנו ושל חברי הקבוצה, ליקום יש חוקים משלו – הוא ידאג לקדם את העסק שלנו.

יש לכם עוד שאלות לשולה שדה אינטרנט? כנסו!

0545223838 כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי

 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים